Koekjes die wij jullie niet willen onthouden - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van Heleen en Arnold - WaarBenJij.nu Koekjes die wij jullie niet willen onthouden - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van Heleen en Arnold - WaarBenJij.nu

Koekjes die wij jullie niet willen onthouden

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heleen en Arnold

21 Januari 2009 | Marokko, Essaouira

Vandaag ben ik jarig. Arnold had de kadootjes die hij van thuisblijvers had gekregen ver weg gestopt. Hij verdween helemaal in een van de kisten om ze tevoorschijn te halen, je zag alleen zijn benen nog. Deze actie was zeker de moeite waard!
Dank iedereen, ook voor de leuke smsjes!

Dan nu de koekjes die wij jullie niet willen onthouden.We zaten lekker nog even een bakkie koffie te drinken voor we naar het stadje zouden gaan, daarbij horen natuurlijk lekkere Pims koekjes van Lu bij - gratis reclame voor Lu -.
De jongen van de camping loopt relaxt rond om zich heen kijkend over de camping, totdat zijn oog valt op de Pims koekjes......
Helamaal gefixeerd op de koekjes spoed hij zich naar ons toe:
mag ik een koekje, vraagt hij - en in zichzelf pratend komt daar achteraan; die koekjes zijn erg duur-. Natuurlijk mag hij een koekje. Nou denkt ie omdat ze zo duur zijn pak ik er maar meteen twee. De daad bij het woord voegend mompelt hij; ze zijn erg duur, ze zijn erg duur. Genietend van de koekjes loopt ie weer weg. We pikken zelf ook nog snel een koekje, dat nu natuurlijk nog lekkerder smaakt!

• 21 Januari 2009 - 15:35

Hallo:

Waarom geen taartjes op je verjaardag????

Gefeliciteerd!

Groet Joop

• 21 Januari 2009 - 17:30

Marijke:

Lieve Leen,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een dikke feestzoen van ons allen! Hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Felice Tim Anies & Marijke

• 21 Januari 2009 - 18:25

Mirella & CO:

we telden al af 10, 9,8,7,6,5,4,3,2,1, hoeraaaaaa en nu nog vele jaren
    lekker ontbijten van orgineel lars poulussen servies.
    durft nol het vuurwerk werk van lars wel af te steken????
    gr van ons en dikke kussen voor de jarige

• 21 Januari 2009 - 19:30

liefs,vero

• 22 Januari 2009 - 15:36

Michel En Maria:

Hey Heleen,

Nog van harte gefeliciteerd!! En nog een mooie vakantie.

Groetjes Michel en Maria

• 22 Januari 2009 - 17:00

Marleen:

Hoi Heleen en Arnold, Heleen, veel aan je gedacht, niet vergeten Heleen is jarig! Ik was 't ook niet vergeten maar ik ben er niet meer toe gekomen om te mailen. Sorry. Maaaaaar wel van Harte gefeliciteerd en ik lees dat je een leuke dag hebt gehad met lekkere koekjes. Ik zal vandaag een wijntje op jullie drinken. Veel plezier en GENIET!

Heleen en Arnold

Wij zijn Heleen en Arnold. De oude professor heeft ooit tegen ons gezegd, wacht niet tot later; doe wat je wilt en doe het nu! En dat is inderdaad ons motto: Doe het nu! Wacht niet tot later! Dit heeft inmiddels geresulteerd in reizen door West-Afrika, Algerije, Marokko en Oman, altijd met eigen vervoer. Afwisselend met Landcruiser of Landrover en dit jaar (2010) met een Mercedes Benz Sprinter 316 CDI, omgebouwd tot 4 x 4 door IGLhaut. Lees onze verhalen en zie de foto's en video's, laat je verrassen én geniet! We vinden het leuk als je laat weten hoe jij het vindt.

Actief sinds 24 Dec. 2008