Foto's Mauretanie-Mali 2007 - Reisverslag uit Bamako, Mali van Heleen en Arnold - WaarBenJij.nu Foto's Mauretanie-Mali 2007 - Reisverslag uit Bamako, Mali van Heleen en Arnold - WaarBenJij.nu

Foto's Mauretanie-Mali 2007

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heleen en Arnold

08 Juli 2009 | Mali, Bamako

De foto's van onze reis door Marokko-Mauretanie en Mali in 2007 hebben wij bij onze reis Marokko 2009 gezet, omdat we na 2007 elk jaar weer van plan waren om verder door te reizen naar West Afrika.
In 2008 hebben we daar van af gezien vanwege problemen in Mauretanie, in 2009 zijn we in Marokko gebleven i.v.m. onder andere te korte reistijd voor West Afrika. Wij moeten tenslotte zowel heen als terug met onze landcruiser.

West Afrika blijft in beeld!

Heleen en Arnold

Wij zijn Heleen en Arnold. De oude professor heeft ooit tegen ons gezegd, wacht niet tot later; doe wat je wilt en doe het nu! En dat is inderdaad ons motto: Doe het nu! Wacht niet tot later! Dit heeft inmiddels geresulteerd in reizen door West-Afrika, Algerije, Marokko en Oman, altijd met eigen vervoer. Afwisselend met Landcruiser of Landrover en dit jaar (2010) met een Mercedes Benz Sprinter 316 CDI, omgebouwd tot 4 x 4 door IGLhaut. Lees onze verhalen en zie de foto's en video's, laat je verrassen én geniet! We vinden het leuk als je laat weten hoe jij het vindt.

Actief sinds 24 Dec. 2008